top of page
Search

خمیردندان

خمیردندان ها شامل مواد ساینده ای هستند که بدون آسیب رساندن به مینای دندان به پاک کردن پلاکهای دندان و لکه ها کمک شایانی نموده و به دلیل صیقل دادن دندان ها سبب تازه و تمیز جلوه دادن دندان های شما خواهد شد. برای داشتن یک لبخند زیبا، نیاز به دندان هایی سفید و پاکیزه هستید.

برای داشتن دندان های تمیز نیاز به انتخاب و خرید خمیر دندان باکیفیت و اورجینال می باشید تا زیبایی را به چهره یتان هدیه دهید.

مراقبت از دهان و دندان نقطه شروع بهداشت شخصی است که اساس سلامتی انسان را تشکیل می دهد. اگر چه محصولات مراقبت از دهان روز به روز پیشرفته تر می شوند، اما خمیر دندان به عنوان یک محصول اساسی در حفظ بهداشت دهان و دندان در صدر این محصولات قرار می گیرد.

استفاده منظم از یک محصول خوب به طور قابل توجهی از ایجاد حفره جلوگیری کرده و در برابر اسید های ایجاد شده توسط پلاک باکتریایی محافظت می کند. این محصول از تشکیل پلاک و التهاب در لثه ها نیز کاسته و با حفظ کلسیم دندان ها، افزایش استحکام آن ها، تمیز کردن دهان و از بین بردن لکه ها نقش موثری در سفید شدن دندان ها ایفا خواهد کرد.

انواع بهترین خمیر دندان خارجی

اینکه یک خمیردندان با برندهای مطرح جهان مانند سنسوداین یا کلگیت خرید نمایید یا سراغ انواع ایرانی آن بروید بستگی به سلیقه ی و نیاز افراد دارد. هر نوع آن که حاوی فلوراید باشد برای دندان مفید است. فلوراید برای مبارزه با پلاکها و حفره ها موثر بوده و در پولیش دندان و پاکسازی آن موثر است.

تنها نوعی که از نظر بالینی برای سفید کردن دندان ها به اثبات رسیده است خمیر دندان کلگیت می باشد. همچنین به مبارزه با حفره ها، جلوگیری از صدمه به لثه ها و کاهش پلاک و کنترل بوی بد دهان کمک به سزایی می کند. حتی با وجود برندهایی مانند کرست، باز هم کلگیت به دلیل تمرکز بیشتر بر روی کالاهای بهداشتی مانند خمیر، مسواک و دهانشویه به عنوان شرکت اختصاصی تر از منظر فروش می باشد.

یکی دیگر از برندهای پر فروش در حال حاضر ” خمیر دندان سنسوداین ” می باشد به طور کل پنین می توان گفت اگر دارای دندان هایی از نوع حساس می باشید.

خمیر دندان اورال بی به دلیل داشتن آهن و فلوراید در ترکیبات خود باعث ترمیم لثه ها خواهد شد.

این محصولات می توانند به صورت ژل ، خمیر یا پودر درآیند. همه ی آنها حاوی اجزای کلی مشابه هستند. فلوراید موجود در آنها شیرینی و رایحه ی تازگی به آنها بخشیده و از پوسیدگی دندان جلوگیری می کند.

از مایع دهان شویه به جای خمیر دندان استفاده کنید: هنگامی که آنها در دسترس نیست ، یکی از گزینه های جایگزین دهانشویه است. برای این کار موهای مسواک را داخل دهانشویه فرو کنید. دندان ها را با مخلوط جوش شیرین و آب مسواک بزنید: یکی دیگر از گزینه های دیگر استفاده از جوش شیرین است.

خمیر های دندان همچنین به دو حالت خمیر دندان سفید کننده و پاک کننده طبقه بندی می شوند. محصولات سفید کننده دارای فرمولاسیون ویژه ای هستند که لکه های زرد ایجاد شده در اثر کشیدن سیگار و خوردن مواد غذایی مختلف را از بین می برند.

قیمت بهترین خمیر دندان

برخی محصولات دارای مواد مختلف معدنی، فلوراید و یا ارگانیک هستند که تفاوت عمده آن ها در محتویات به کار رفته در این محصولات می باشد. نوع ارگانیک، کاملا گیاهی بوده و با محتویات غنی شده با عصاره های مختلف چون بامبو، زغال، نعنا، اکالیپتوس، لیمو و … و بدون فلوراید ساخته شده است.

خمیر های دندان زغالی سیاه نیز با تقویت لثه ها و پاکسازی عمیق پلاک های دندانی تاثیر بالایی در از بین بردن باکتری های دهان خواهند داشت.

اگر جز افرادی هستید که از نوع ایرانی استفاده می کنید قیمت آنها به مراتب پایین تر از انواع خارجی آنها خواهد بود ولی اگر از انواع خارجی و اورجینال خمیرها استفاده می کنید هزینه های بیشتری باید پرداخت نمایید. اما اصل بودن خمیر دندان های انتخابی مهمترین کاری است که باید انجام دهید تا مجبور به پرداخت هزینه ی گزافی به نمونه های تقلبی نباشید.

مرجع:

1 view0 comments

Recent Posts

See All

انواع شامپو گلیس

شامپو گلیس برا موهای شما بهترین انتخاب خواهد بود. اما چرا و به چه دلیلی؟ با ما همراه باشید موهای نرم، براق و درخشان همان چیزی است که هر زن در جهان آرزوی آن را دارد. واقعیت کاملا متفاوت است. موهای ما ا

صابون ” soap ”

صابون ” soap ” یکی دیگر از انواع محصولات مراقبتی پوست می باشد که به حفظ نرمی و لطافت و همچنین تمیزی بدن کمک می کند. این محصول در انواع مختلفی موجود می باشد که هر یک عملکرد مخصوص به خود را دارد. صابون

پوشک بزرگسال گیگلز

پوشک بزرگسال گیگلز گیگلز بعد از انجام تحقیقات علمی فراوان و بکارگیری تکنولوژی های پیشرفته از سال 2011 فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات بهداشتی آغاز کرد. که معروف ترین محصولات این بریند می توان به

bottom of page